آگهی مناقصه عمومی خدمات نظافت و تاسیسات دانشگاه هنر

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۵ کد : ۵۶۴۸ اخبار اداری مالی
تعداد بازدید:۵۵۰

    دانشگاه هنر در نظر دارد  خدمات نظافتی، بهداشتی و امور آبدارخانه¬ها وخدمات فضاهای سبز و پشتیبانی اداری و تعمیر و نگهداری و راهبری تاسیسات و تجهیزات برقی مکانیکی و شبکه مخابراتی ساختمان¬های دانشگاه هنر در تهران و کرج ازطریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط با گواهی معتبر تعیین صلاحیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استان¬های تهران و یا البرز، واگذار نماید.

  داوطلبان می توانند برای آگاهی ازمشخصات و شرایط مناقصه، هم ازطریق سایت دانشگاه هنر art.ac.ir  بخش اطلاعیه ها و هم ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نموده و اوراق مناقصه (اعم از شرایط، مدارک، فرم نمونه قرارداد و پیشنهاد قیمت و ...) را دریافت و پرینت نمایند.

 1- زمان تهیه اوراق و مدارک مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و سایت دانشگاه: تا پایان روز چهارشنبه 29/6/1402

2- زمان بارگذاری پاکت اسناد و مدارک مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی ستاد https://setadiran.ir  و زمان تحویل پاکت اسناد و مدارک مناقصه به دبیرخانه مرکزی دانشگاه هنر (واقع در تهران خیابان حافظ-خیابان سرهنگ سخائی بعد از خیابان سی تیر-پلاک 56 - دانشگاه هنر) تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 12/7/1402 میباشد.

3- برگزاری جلسه بازگشایی پاکت ها با حضور شرکت کنندگان:

زمان: شنبه ساعت 9 صبح روز 15 مهر 1402

مکان: سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه هنر (آدرس فوق)

4- مبلغ ضمانت نامه شرکت در مناقصه، 000/000/350/12 ریال (با اعتبار سه ماهه) است.

5- پاسخگویی به سوالات: تماس با شماره ثابت 66763301 همراه 09123449180 (آقای محمدمهدی کاویانی) از ساعت 8 الی 15 روزهای شنبه الی چهارشنبه

6-هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

دریافت فایل پیشنهاد قیمت

دریافت فایل شرایط و ضوابط مناقصه

دریافت فایل قرارداد

معاونت اداری و مالی دانشگاه هنر