اداره رسیدگی

تعداد بازدید:۷۰۴

شرح وظایف اداره رسیدگی به اسناد مالی و قراردادها:

  • مطالعه تخصصی و بروز آوری اطلاعات ، آیین نامه ها ودستورالعمل های اداری و مالی .
  • گردآوری منابع و اطلاعات بروز و قوانین و مقررات مالی جهت انجام امور رسیدگی
  • انجام رسیدگی به  اسناد و مدارک و قرارداد و گزارشات و بخشنامه های رسیده به امور مالی.
  • کنترل اسناد مثبته و  تطبیق دستور پرداختها ازسوی مقامات مجاز با قوانین و مقررات مربوطه
  • بررسی کلیه فاکتورها و صورتحسابها و صورت وضعیتهای  قرارداد ها ی پرداخت و تطبیق با مقررات
  • رسیدگی به کلیه دستورها و  احکام مقامات مجاز و میزان مجوز خرج و انطباق با اسناد
  • کنترل احکام صادره کارگزینی و لیست حقوق و مزایا و اسناد  و قراردادهای حق التدریس
  • رسیدگی  کامل به کلیه قرارداد هاو تفاهمنامه ها  که بار مالی دارندو کنترل میزان و نوع تضمینات    
  • کنترل نهایی اسناد صادره  توسط  واحد تنظیم حسابها و دفتر داری و اعتبارات .
  • همکاری با حسابرسان و حوزه های نظارتی ، بازرسان و نماینده دیوان محاسبات
  • رسیدگی به پرونده بدهکاران و بستانکاران مالی ، تنخواه گردانها، و پیمانکاران
  • کنترل و رسیدگی به کلیه اسناد  تضمینات  و اوراق بهادار دریافتی
  • نظارت بر قراردادهای کسب درآمدها   ، و مشارکتی و سرمایه گذاری
  • نظارت بر کلیه دریافت ها و پرداختهای دانشگاه و ارسال گزارشات لازم به مدیریت مالی
  • رعایت کلیه موازین اخلاقی و سازمانی و مقررات دانشگاه و حوزه مدیریت امور مالی
  • استفاده از تمام توان و تخصص  و آموزه های فردی در کارهای محوله مالی
  • حضور کامل و بدون تاخیر و تعجیل در اوقات اداری وزمان  اضافه کار با نظر مدیر