امور اموال

تعداد بازدید:۶۳۰

شرح وظایف کارشناس و مسئول امور اموال:

  • مطالعه تخصصی و به‌روزرسانی اطلاعات، آیین‌نامه‌ها ودستورالعمل‌های اداری و مالی
  •  اموال و انبار گردانی کلیه واحدها ستادی و دانشکده‌ها و پردیس‌ها به صورت سالانه و در زمان تحویل و تحولات اداری
  • ثبت کلیه اموال در سامانه مالی  اموال اعم از موجودی و اسقاطی 
  •  کنترل کلیه جابجایی‌های  اموال در واحدها و  فی مابین تحویل گیرندگان  و ثبت تغییرات در سامانه
  •  تفکیک اموال منقول و غیر منقول در لیست اموال
  •  ثبت کلیه اموال باستناد اسناد و رویت مال در هر واحد یا انبار  و صدور شماره پلاک اموال و الصاق آن بر اموال و ثبت شمار و مال بنام تحویل گیرنده .
  •  همکاری با امور انبار و عاملین مالی و اموال در دانشکده ها و پردیس ها
  •  عدم تحویل برچسب  به افراد غیر از عوامل مرتبط با  امور اموال .
  •  کنترل محاسبات قیمت گذاری رسیدوحواله انبارها
  •  کنترل محاسبات مربوط به اقلام خریداری شده که قابل تحویل به انبار نمی باشدو الصاق برچسب
  •  درمحل استقرار اموال .و اخذ تایید و امضا از تحویل گیرنده .
  • مکاتبه و تنظیم صورتجلسات کمسیون ماده 59 جهت فروش اموال اسقاطی و مازاد
  • تنظیم گزارشات دوره ایی  جهت اعلام  لیست اموال اسقاطی و مازاد به مدیر مالی
  • ثبت استهلاک کلیه دارائیها در دفتر یا سامانه استهلاکات  در پایان سال مالی     
  • رعایت کلیه موازین اخلاقی ، امانت داری و سازمانی و مقررات دانشگاه و حوزه مدیریت امور مالی
  • استفاده از تمام توان و تخصص و آموزه های فردی در کارهای محوله مالی
  • حضور کامل و بدون تاخیر و تعجیل در اوقات اداری وزمان  اضافه کار با نظر مدیر مربوطه
  • و سایر امور محوله