شرح وظایف مدیریت امور اداری

تعداد بازدید:۱۱۳۴

 

شرح وظایف مدیریت امور اداری:

  1. اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری ، استخدامی و پشتیبانی
  2. نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه
  3. تهیه و تنظیم آیین نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط
  4. مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان
  5. برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه
  6. همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها ، اموال و تاسیسات
  7. نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه
  8. تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر اجرای طرح های مزبور
  9. نظارت بر اجرای مقررات استخدامی
  10. نظارت بر امور حضور و غیاب کارکنان
  11. مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و ارائه پیشنهادهای لازم
  12. نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه