اداره رسیدگی
شرح وظایف اداره رسیدگی به اسناد مالی و قراردادها:
- مطالعه تخصصی و بروز آوری اطلاعات ، آیین نامه ها ودستورالعمل های اداری و مالی .
- گردآوری منابع و اطلاعات بروز و قوانین و مقررات مالی جهت انجام امور رسیدگی
- انجام رسیدگی به اسناد و مدارک و قرارداد و گزارشات و بخشنامه های رسیده به امور مالی.
- کنترل اسناد مثبته و تطبیق دستور پرداختها ازسوی مقامات مجاز با قوانین و مقررات مربوطه
- بررسی کلیه فاکتورها و صورتحسابها و صورت وضعیتهای قرارداد ها ی پرداخت و تطبیق با مقررات
- رسیدگی به کلیه دستورها و احکام مقامات مجاز و میزان مجوز خرج و انطباق با اسناد
- کنترل احکام صادره کارگزینی و لیست حقوق و مزایا و اسناد و قراردادهای حق التدریس
- رسیدگی کامل به کلیه قرارداد هاو تفاهمنامه ها که بار مالی دارندو کنترل میزان و نوع تضمینات
- کنترل نهایی اسناد صادره توسط واحد تنظیم حسابها و دفتر داری و اعتبارات .
- همکاری با حسابرسان و حوزه های نظارتی ، بازرسان و نماینده دیوان محاسبات
- رسیدگی به پرونده بدهکاران و بستانکاران مالی ، تنخواه گردانها، و پیمانکاران
- کنترل و رسیدگی به کلیه اسناد تضمینات و اوراق بهادار دریافتی
- نظارت بر قراردادهای کسب درآمدها ، و مشارکتی و سرمایه گذاری
- نظارت بر کلیه دریافت ها و پرداختهای دانشگاه و ارسال گزارشات لازم به مدیریت مالی
- رعایت کلیه موازین اخلاقی و سازمانی و مقررات دانشگاه و حوزه مدیریت امور مالی
- استفاده از تمام توان و تخصص و آموزه های فردی در کارهای محوله مالی
- حضور کامل و بدون تاخیر و تعجیل در اوقات اداری وزمان اضافه کار با نظر مدیر